תל אביב-יפו והסביבה
חיפוש משרות
לחיפוש זה נמצאו 71 משרות
-
דרוש /ה מזכיר /ת לשכה בבני ברק >> משרה חלקית
משרה חדשהמיקום משרה: תל אביב-יפו והסביבה, פתח תקווה והסביבה
סוג משרה: 5 ימים בשבוע
חברת אשראי ופיננסים בבני ברק מגייסת מזכיר/ה ללשכת מנכ"ל במסגרת התפקיד- תמיכה בניהול יומן המנכ"ל, קבלת קהל וניהול אדמיניסטרטיבי של פעילויות בלשכה, ניהול ממשק צמוד עם מנהלים בחברה ועוד משרה חלקית 15:30-19:00 תנאים טובים למתאימים/ות מתאים לסטודנטים/ות דרישות התפקיד: - ניסיון של שנה לפחות כרכז/ת לשכה ו/או מזכירה בלשכה של גורם בכיר - חובה - שליטה באאוטלוק ובתוכנות Office - כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ - חובה - אנגלית ברמה טובה
-
מנהל/ת תיקי לקוחות בארגון מוביל בשרון!
משרה חדשהמיקום משרה: נתניה, השרון, תל אביב-יפו והסביבה, פתח תקווה והסביבה
סוג משרה: 5 ימים בשבוע
לחברה מובילה הממוקמת בגליל ים (הרצליה) אנו מגייסים לתפקיד מנהל/ת תיק לקוח בתחומי חברה ורווחה במסגרת התפקיד, עבודה מול לקוחות המתעניינים בסל מוציר החברה סביבת עבודה צעירה ומרתקת נדרשת אנגלית טובה - ברמת שיחה שעות עבודה: 09:00-17:00 תשלום נסיעות עפי חוק שכר שעתי- 45 ש"ח + עמלות הנאה מובטחת !
-
רכזת השמות שטח
משרה חדשהמיקום משרה: חולון- בת-ים, חיפה והקריות, תל אביב-יפו והסביבה, ראשון לציון והסביבה
סוג משרה: 5 ימים בשבוע
דרוש/ה רכז/ת השמות שטח לחברת סיעוד בחיפה ובבת ים. תיאום פגישות, יצאיה לשטח , עבודה על לידים קרים/חמים, איתור לקוחו פוטנציאליים ועבודה שוטפת. ימים א-ה 8:00-16:00 קיימת גמישות בשעות שכר גבוה למתאימים/ות ניסיון בתחום המכירות-חובה ניסיון בתחום הסיעוד/התאגידי-יתרון תודעת שירות גבוהה-חובה
-
אחראי/ת לניהול תהליכי אספקה למותג יוקרה בינלאומי-
משרה חדשהמיקום משרה: תל אביב-יפו והסביבה, ראשון לציון והסביבה, חולון- בת-ים
סוג משרה: 5 ימים בשבוע
דרוש/ה אחראי/ת לניהול תהליכי אספקה למותג יוקרה בינלאומי- אין צורך בניסיון קודם תחומי אחריות: ייבוא: - טיפול בתהליך הייבוא, שחרור ממכס וקליטה במחסן (לא נדרש ידע קודם) - אחריות על מדבקות ייבואן ודיווח בעיות בקבלת משלוחים - מעקב על החזרות מוצרים מהשוק - רישום המוצרים במשרד הבריאות (לא נדרש ידע קודם) - עדכון על שינויים במוצרים בקרת איכות: - לוודא עמידה בנהלים בתהליך קליטת משלוחים וניהול מלאי - ניהול תהליך RECALL דרישות נוספות: - עבודה מול גורמים פנימיים וחיצוניים (לקוחות, ספקים, החברה בחו"ל) - ייצוג המותג מול לקוחות החברה דרישות: סדר ודיוק הכרחיים! אין צורך בניסיון עבודה עצמאית עם אחריות אישית שליטה בתוכנת EXCEL כולל יכולת עבודה עם מידע ונתונים שליטה בשפה האנגלית - בעיקר קריאה וכתיבה
-
פרויקט זמני בפריסה ארצית!!
משרה חדשהמיקום משרה: רמלה - לוד, חדרה והסביבה, תל אביב-יפו והסביבה, נתניה, אשדוד והסביבה
למוסדות לימודיים ברחבי הארץ דרושים/ות סורקי/ות בחינות ובגרויות. עבודה משרדית קלה, שכר מתגמל. היקף המשרה מלאה. שעות עבודה: ימים א'-ה' (כשאין בחינות) 8:00-17:00, יום ו' 8:00-12:00 ימי בחינה פעמיים-שלוש בשבוע – עבודה עד שעות הערב/לילה. תנאים טובים למתאימים/ות.
-
נציגי/ות שיווק כרטיסי מתנה ברמת גן
משרה חדשהמיקום משרה: תל אביב-יפו והסביבה, פתח תקווה והסביבה, חולון- בת-ים
למוקד שיווק מהמם בחברת אשראי גדולה ברמת גן! התפקיד כולל ייזום שיחות טלפוניות לנציגי חברות / בתי עסק במטרה לעניין אותם בכרטיסי מתנה. אווירה צעירה, 35 ש"ח לשעה + בונוסים גבוהים!! משרה מלאה: 5 משמרות בשבוע בין א’ - ה’. 8:00-16:00. 9:00-18:00. אופציה למשרת סטודנט /ית ומשרת הורה. ארוחות על חשבון החברה! תנאים מעולים, פעילויות רווחה (הדרכות וקורסים, סרטים, חדר אוכל), חדר כושר, תחרויות. חניון מסודר.