תל אביב-יפו והסביבה

חיפוש משרות

לחיפוש זה נמצאו 71 משרות

  • דרוש /ה מזכיר /ת לשכה בבני ברק >> משרה חלקית

    משרה חדשה

    מיקום משרה: תל אביב-יפו והסביבה, פתח תקווה והסביבה

    סוג משרה: 5 ימים בשבוע

    חברת אשראי ופיננסים בבני ברק מגייסת מזכיר/ה ללשכת מנכ"ל   במסגרת התפקיד- תמיכה בניהול יומן המנכ"ל, קבלת קהל וניהול אדמיניסטרטיבי של פעילויות בלשכה, ניהול ממשק צמוד עם מנהלים בחברה ועוד משרה חלקית 15:30-19:00 תנאים טובים למתאימים/ות מתאים לסטודנטים/ות דרישות התפקיד: - ניסיון של שנה לפחות כרכז/ת לשכה ו/או מזכירה בלשכה של גורם בכיר - חובה - שליטה באאוטלוק ובתוכנות Office - כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ - חובה - אנגלית ברמה טובה

    לפתיחת משרה בחלון חדש
  • מנהל/ת תיקי לקוחות בארגון מוביל בשרון!

    משרה חדשה

    מיקום משרה: נתניה, השרון, תל אביב-יפו והסביבה, פתח תקווה והסביבה

    סוג משרה: 5 ימים בשבוע

    לחברה מובילה הממוקמת בגליל ים (הרצליה) אנו מגייסים לתפקיד מנהל/ת תיק לקוח בתחומי חברה ורווחה במסגרת התפקיד, עבודה מול לקוחות המתעניינים בסל מוציר החברה  סביבת עבודה צעירה ומרתקת נדרשת אנגלית טובה - ברמת שיחה שעות עבודה: 09:00-17:00  תשלום נסיעות עפי חוק  שכר שעתי- 45 ש"ח  + עמלות  הנאה מובטחת !

    לפתיחת משרה בחלון חדש
  • רכזת השמות שטח

    משרה חדשה

    מיקום משרה: חולון- בת-ים, חיפה והקריות, תל אביב-יפו והסביבה, ראשון לציון והסביבה

    סוג משרה: 5 ימים בשבוע

    דרוש/ה רכז/ת השמות שטח לחברת סיעוד בחיפה ובבת ים. תיאום פגישות, יצאיה לשטח , עבודה על לידים קרים/חמים, איתור לקוחו פוטנציאליים ועבודה שוטפת. ימים א-ה 8:00-16:00 קיימת גמישות בשעות שכר גבוה למתאימים/ות ניסיון בתחום המכירות-חובה ניסיון בתחום הסיעוד/התאגידי-יתרון תודעת שירות גבוהה-חובה  

    לפתיחת משרה בחלון חדש
  • אחראי/ת לניהול תהליכי אספקה למותג יוקרה בינלאומי-

    משרה חדשה

    מיקום משרה: תל אביב-יפו והסביבה, ראשון לציון והסביבה, חולון- בת-ים

    סוג משרה: 5 ימים בשבוע

    דרוש/ה אחראי/ת לניהול תהליכי אספקה למותג יוקרה בינלאומי- אין צורך בניסיון קודם תחומי אחריות: ייבוא: - טיפול בתהליך הייבוא, שחרור ממכס וקליטה במחסן (לא נדרש ידע קודם) - אחריות על מדבקות ייבואן ודיווח בעיות בקבלת משלוחים - מעקב על החזרות מוצרים מהשוק - רישום המוצרים במשרד הבריאות (לא נדרש ידע קודם) - עדכון על שינויים במוצרים   בקרת איכות: - לוודא עמידה בנהלים בתהליך קליטת משלוחים וניהול מלאי - ניהול תהליך RECALL דרישות נוספות: - עבודה מול גורמים פנימיים וחיצוניים (לקוחות, ספקים, החברה בחו"ל) - ייצוג המותג מול לקוחות החברה דרישות: סדר ודיוק הכרחיים! אין צורך בניסיון עבודה עצמאית עם אחריות אישית שליטה בתוכנת EXCEL כולל יכולת עבודה עם מידע ונתונים שליטה בשפה האנגלית - בעיקר קריאה וכתיבה    

    לפתיחת משרה בחלון חדש
  • פרויקט זמני בפריסה ארצית!!

    משרה חדשה

    מיקום משרה: רמלה - לוד, חדרה והסביבה, תל אביב-יפו והסביבה, נתניה, אשדוד והסביבה

    למוסדות לימודיים ברחבי הארץ דרושים/ות סורקי/ות בחינות ובגרויות. עבודה משרדית קלה, שכר מתגמל. היקף המשרה מלאה.  שעות עבודה: ימים א'-ה'  (כשאין בחינות) 8:00-17:00, יום ו' 8:00-12:00 ימי בחינה פעמיים-שלוש בשבוע – עבודה עד שעות הערב/לילה. תנאים טובים למתאימים/ות.

    לפתיחת משרה בחלון חדש
  • נציגי/ות שיווק כרטיסי מתנה ברמת גן

    משרה חדשה

    מיקום משרה: תל אביב-יפו והסביבה, פתח תקווה והסביבה, חולון- בת-ים

    למוקד שיווק מהמם בחברת אשראי גדולה ברמת גן! התפקיד כולל ייזום שיחות טלפוניות לנציגי חברות / בתי עסק במטרה לעניין אותם בכרטיסי מתנה. אווירה צעירה, 35 ש"ח לשעה + בונוסים גבוהים!! משרה מלאה: 5 משמרות בשבוע בין א’ - ה’. 8:00-16:00. 9:00-18:00. אופציה למשרת סטודנט /ית ומשרת הורה. ארוחות על חשבון החברה! תנאים מעולים, פעילויות רווחה (הדרכות וקורסים, סרטים, חדר אוכל), חדר כושר, תחרויות. חניון מסודר.

    לפתיחת משרה בחלון חדש
1 2 3 12