אשדוד והסביבה
חיפוש משרות
לחיפוש זה נמצאו 106 משרות
-
מלקט/ת למרלוג בדרום!!!
מיקום משרה: קריית גת והסביבה, רחובות - נס ציונה, אשדוד והסביבה, אשקלון
דרושים/ות מלקטים/ות למרלוג בדרום! התפקיד כולל: עבודה במחסן קירור ( 4 מעלות ), עם אוזניה ומסופון שעות עבודה: 06:00-14:00- בוקר צהריים: 14:00-22:00+מוצ"ש (תוספת 115 אחוז) לילה: 22:00-06:00+מוצ"ש (תוספת 130 אחוז) שעות נוספות במידת הצורך שכר גבוה מערך הסעות: קריית מלאכי,אשדוד,אשקלון,גדרה,קריית גת,יבנה,רחובות,מזרח ירושלים
-
דרוש/ה מנהל/ת משמרת
מיקום משרה: קריית גת והסביבה, באר שבע והסביבה, אשדוד והסביבה, אשקלון
מפעל מוביל בדרום מגייס מנהל/ת משמרת התפקיד כולל: ניהול משמרת על כל היבטיה ניהול עובדים באופן מקצועי במהלך משמרת עזרה בהכשרה והסמכת צוות עובדים לביצוע העבודה בקווי הייצור ווידוא זמינות המשאבים הדרושים לצורך עמידה ביעדי הייצור המפעליים הובלת שיפור מתמיד ברצפת הייצור אחריות על עמידה בתוכנית הייצור תוך שמירה על נהלי בטיחות והאיכות טיפול בחריגים וסיוע בפתרון תקלות לעובדים במהלך המשמרת ניוד עובדים עפ"י צרכים בין תחנות עבודה משרה מלאה תנאים טובים למתאימים/ות
-
למרלוג בדרום דרוש/ה מלגזן/ית
מיקום משרה: באר שבע והסביבה, אשדוד והסביבה, אשקלון
למרלוג בדרום דרוש/ה מלגזן/ית התפקיד כולל: משרה מלאה , עבודה במשמרות: 7:30-17:00/16:00-01:00 כולל שעות נוספות 43 ש"ח לשעה ארוחות+הסעות מ: אשדוד,אשקלון,קריית מלאכי ורהט דרישות: ניסיון על מלגזת היגש/צריח/משקל נגדי - חובה!
-
דרושים/ות בקרי/ות הפצה
מיקום משרה: באר שבע והסביבה, אשדוד והסביבה, אשקלון
דרושים/ות בקרי/ות הפצה לחברת לוגיסטיקה מובילה התפקיד כולל: משרה מלאה, 07:30-17:00 + שעות נוספות שכר גבוה כולל ארוחות כולל הסעות מאשקלון,אשדוד,קריית מלאכי ורהט דרישות: רישיון ב'- חובה
-
חשב/ת שכר לחברה גדולה באשדוד!
מיקום משרה: אשדוד והסביבה
סוג משרה: 5 ימים בשבוע
לחברה גדולה באשדוד דרוש/ה חשב/ת שכר ! התפקיד כולל: • ביצוע חשבות שכר והכנת משכורות לעובדי החברה. • עבודה מול ממשקים רבים בחברה. • עבודה במערכת הנוכחות והשכר הכוללת הקמת עובדים וטיפול שוטף. • ניהול ממשקים פנימיים וחיצוניים: עבודה מול מנהלי הסדר, עו"ד, קרנות פנסיה רו"ח וכו. • הכנת דוחות באקסל כולל נוסחאות ו - Pivot • טפסי 161 לעוזבים • מענה לעובדים בנושא השכר. דרישות: • ניסיון של 5 שנים כחשב/ת בחברה מעל 100 עובדים • בעל /ת תעודת חשב/ת שכר – חובה • הכרות עם העולם הפנסיוני וניסיון בעבודה מול מנהלי הסדר • ידע ב-161 חדש – יתרון • ידע נרחב בדיני עבודה – חובה • היכרות עם תוכנות לניהול שכר ונוכחות – הרגל וסינריון – יתרון • ניסיון וידע מצוין באקסל כולל נוסחאות ו - Pivot – חובה • ידע בהנהלת חשבונות – יתרון • נכונות למשרה מלאה + ש.נ במידת הצורך
-
אחראי/ת צוות מכירות >> שכר גבוה+אפשרויות קידום!
מיקום משרה: קריית גת והסביבה, באר שבע והסביבה, אשדוד והסביבה, אשקלון, דימונה - ערד
סוג משרה: 5 ימים בשבוע
למוקד טלמיטינג של חברה מובילה בבאר שבע דרוש/ה אחראי/ת צוות! התפקיד כולל: - אחריות על נציגי מתאמי פגישות בתחום איחוד הלוואות ומשכנתאות - עמידה ביעדי המוקד - הנעת תהליכים בצוות, ביצוע בקרות ומשובים, עבודה מול ממשקים - טיפול בבעיות ועזרה לצוות בעת הצורך - 9:00-17:00 משרה מלאה - שכר מתגמל+ בונוסים גבוהים ואופציות קידום!