פיננסים וכלכלה
חיפוש משרות
לחיפוש זה נמצאו 54 משרות
-
דרוש /ה פקיד /ת הנהלת חשבונות!
מיקום משרה: רמלה - לוד
סוג משרה: 5 ימים בשבוע
לחברה גדולה ברמלה דרוש/ה פקיד/ת הנהלת חשבונות. התפקיד כולל - ניהול הנה"ח והאדמיניסטרציה של החברה, הכנת דו"חות, טיפול בהזמנות של לקוחות וכו'. היקף המשרה: 5 ימים בשבוע, 7:30 -16:30. שכר מעולה!! חברה יציבה וקבועה, תנאים טובים למתאימ/ה.
-
דרוש /ה מנהל /ת חשבונות!
מיקום משרה: אשדוד והסביבה, אשקלון
סוג משרה: 5 ימים בשבוע
לחברה מובילה בתחומה באשדוד דרוש/ה מנהל/ת חשבונות . התפקיד כולל גבייה מלקוחות, התאמות כרטיסי לקוח, הוצאת זיכויים חיובים ללקוח, הפקדות צ'קים, מזומנים הקלדת נתונים ועוד. העבודה במשרה מלאה 08:00-17:00. שכר מעולה - תלוי ניסיון. תנאים מעולים למתאימים/ות.
-
פקיד /ת רכש ומלאי במפעל מצליח!
מיקום משרה: קריית גת והסביבה, שדרות אופקים נתיבות, אשקלון
סוג משרה: 5 ימים בשבוע
למפעל גדול ומצליח באזור שדרות דרוש/ה פקיד /ת רכש ומלאי. התפקיד כולל: פתיחת הזמנות רכש,מעקב אישורי הזמנה והכנסתם למערכת,קליטת למלאי ושליטה במלאים, אישורי חשבוניות יבוא וקליטה למערכת, אישורי חשבוניות המתקבלות מחו"ל ותיאום לוגיסטי מול ממשקים בחו"ל. **מובטחים תנאים מדהימים למתאים/ה!!
-
מנהל/ת חשבונות לחברה מובילה!
מיקום משרה: חיפה והקריות
סוג משרה: 5 ימים בשבוע
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה מנהל /ת חשבונות סוג 1 / 2. מסגרת התפקיד: טיפול בלקוחות בכל שלבי הגבייה, אחריות לניהול תהליך הגבייה, מעקב ובקרה אחר הסדרי תשלומים, טיפול בלקוחות כולל הוצאת חשבוניות ועוד. המשרה הינה משרה מלאה. נדרשת יכולת הגעה עצמאית. סביבת עבודה משפחתית וטובה, תנאים מעולים למתאימים/ות.
-
מנהל /ת חשבונות ספקים!
מיקום משרה: נתניה, עמק חפר, חדרה והסביבה
סוג משרה: 5 ימים בשבוע
לחברה גדולה הממוקמת ביקום דרוש/ה מנהל/ת חשבונות ספקים. התפקיד כולל קליטת חשבוניות, ביצוע תשלום לספקים, מתן שירות לספקים בנושאים חשבוניים. משרה מלאה בשעות הבוקר. תן ביס, חדש כושר בסבסוד מלא, הסעות לתושבי נתניה, חניון מסודr לעובדי החברה.
-
מנהל/ת חשבונות בתחום הלקוחות
מיקום משרה: שדרות אופקים נתיבות
סוג משרה: 5 ימים בשבוע
לחברה תעשייתית וקמעונאית דרוש/ה מנהל/ת חשבונות בתחום הלקוחות התפקיד כולל התנהלות מול לקוחות קצה רשת חנויות החברה, טיפול מלא בחשבונות פתוחים, תשלומים והתאמות. תיאור תפקיד כמפורט: -בקרה על מסגרת אשראי של הלקוח. -הפקת דו"חות גבייה. -ביצוע התאמות לקוחות, בנקים, קבלות והפקדות. -הפקת זיכויים ללקוחות. -ניהול קופות. -עבודה מול ממשקים רבים בחברה ומחוצה לה. -עבודה על מערכת פריוריטי. כפיפות למנהלת הכספים.