חיפוש משרות

לחיפוש זה נמצאו 34 משרות

  • עוזר/ת אישי/ת

    משרה חדשה

    מיקום משרה: באר שבע והסביבה

    חברה המובילה המתמחה בתפיתוח, יצור ושיווק חומרים להגנת הצומח מגייסת לתפקיד עוזר.ת מנהל אתר. במסגרת התפקיד:   " תיאום וניהול פעילות מנהל האתר - עבודה מול גורמים פנים-ארגוניים (עמיתים, ממונים, כפיפים) וחיצוניים (רשויות, מועצות, בעלי עניין). " ניהול יומן ובקרת משימות - תיאום פגישות, מעקב אחר החלטות, משימות וביצוען. " בקרה ומעקב אחר פרויקטים מפעליים - דיווח שוטף למנהל האתר, עבודה מול מחלקת ההנדסה. תמיכה בפעילות הנהלת התפעול - תיאום ביקורים, שיבוץ מנהל תורן, ניהול קופה קטנה ועוד. הכנת חומרים ניהוליים - בניית מצגות, טבלאות Excel, הפקת חומרים לכנסים וישיבות. " תיאום וליווי אורחים - תכנון סיורים וביקורים, תיאום מלווים ותכנים. " מעקב תקציבי ועמידה ביעדים - ניתוח נתונים ובקרת ביצועים. " ניהול אירועים, כנסים וטקסים - משלב התכנון, דרך ההפקה ועד הביצוע, כולל עבודה מול ספקים ושיתופי פעולה פנים-ארגוניים. " קידום מעורבות חברתית - הובלת יוזמות קהילתיות והתנדבותיות של עובדי האתר. " ניהול תקשורת פנים-ארגונית - תמיכה ביעדים אסטרטגיים ועסקיים, חיזוק תחושת המחוברות בקרב העובדים: " תחזוקת פלטפורמות תקשורת (Yammer, מסכי הודעות, עיתון שנתי) בנושאי רווחה, הוקרה, בטיחות, איכות ועוד. " ייזום וניהול מפגשים ארגוניים - פורומים מקצועיים, מפגשי מחלקות, שולחנות עגולים, מפגשי בטיחות וכנסים רבעוניים. " הובלת פרויקטים תקשורתיים מיוחדים - קמפיינים, שבוע בטיחות/איכות, לוחות שנה ועוד. דרישות התפקיד: " לפחות 3 שנות ניסיון בתפקיד דומה בארגונים גדולים - אדמין/ית אתר / PMO / תיאום הנהלה / תקשורת פנים ארגונית - חובה. " תואר ראשון בניהול/הנדסת תעשייה וניהול - יתרון " ניסיון בעבודה מול גורמים בכירים, ניהול יומן ותיאום פגישות. " שליטה מלאה ביישומי Office, כולל Outlook, Excel ו-PowerPoint. " ניסיון בניהול פרויקטים ארגוניים ומעקב אחר ביצוע משימות. " ניסיון בעבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים. " רקע בהפקת אירועים ארגוניים - יתרון כישורים נדרשים: " יכולות ארגוניות וניהוליות גבוהות - סדר, ירידה לפרטים וניהול משימות מרובות במקביל. " יחסי אנוש מעולים " יוזמה ויכולת עבודה עצמאית - זיהוי צרכים, פתרון בעיות וניהול משימות באופן עצמאי. " תקשורת מעולה בכתב ובע"פ - כולל יכולת לנסח מסמכים ומצגות ברמה גבוהה. " יכולת ניתוח והבנה עסקית - ניתוח נתונים, מעקב אחר תקציבים ועמידה ביעדים. " יצירתיות ויכולת חשיבה מחוץ לקופסה - במיוחד בתחום התקשורת הפנים-ארגונית. " אנגלית ברמה גבוהה - דיבור וכתיבה

    לפתיחת משרה בחלון חדש
  • תומכ/ת שיווק וניהול תיקי לקוחות

    מיקום משרה: שדרות אופקים נתיבות

    סוג משרה: 5 ימים בשבוע

    לחברה מובילה באיזור תעשייה בשדרות דרוש/ה תומכ/ת שיווק וניהול תיקי לקוחות במסגרת התפקיד: ניהול תיקי לקוחות מרגע קבלת ההזמנה עד אספקתה, שירות ותמיכה בפניית לקוחות, תיאום משלוחים, עזרה בגבייה משרה מלאה 08:00-16:00 שכר 7-8K תנאים טובים למתאימים/ות נסיון קודם בתחום- חובה

    לפתיחת משרה בחלון חדש
  • מטמיעה מערכות AI

    מיקום משרה: השרון, פתח תקווה והסביבה, נתניה, עמק חפר, חדרה והסביבה

    חברה מובילה בתחומי ההדרכה מגייסת לתפקיד הטמעת מערכות AI במסגרת התפקיד: - בניית תכנית הדרכה וסדנאות נותאמות לארגונים השונים - ייעות והטמעת מערכות AI ואוטומציות - שיווק ומכירת שירותי הדרכה ומערכות - זמינות לעבודה משרדית + הדרכות שטח - זמינות למשרה מלאה / חלקית - העבודה במשרדי החברה ב - נתניה דרישות: * תואר ראשון - חובה * נסיון בתפקידי הדרכה פרונטאלית - חובה * נסיוןםקודם בתץפקידי הטמעת מערכות / עבודה עם כלי AI - חובה - זמינות למשרה מלאה / חלקית בנתניה

    לפתיחת משרה בחלון חדש
  • עוזר/ת נהג

    מיקום משרה: חדרה והסביבה

    חברת שיווק מובילה מגייסת לתפקיד עוזר/ת נהג - ללא ניסיון וללא ראיון עבודה! תחילת עבודה בשעה 06:00 בעמק חפר אזור תעשייה חזרה הביתה בסיום הקו! חלוקת סחורה (שתייה ומזון) ללקוחות עסקיים ברחבי הארץ.  

    לפתיחת משרה בחלון חדש
  • מנהל/ת מחלקת מכירות

    מיקום משרה: פתח תקווה והסביבה

    לחברת מזון מובילה בקיבוץ ענת דרוש/ה מנהל/ת מחלקת מכירות התפקיד כולל: •ניהול ותפעול של מחלקת המכירות והוצאה לפועל אסטרטגיות עסקיות. •מכירה ועמידה ביעדי מכירות, שימור לקוןחות קיימים, גיוס לקוחות חדשים וניהול מו"מ להגדלת היקף הפעילות. •ניהול צוותי מכירות, יצירת שיתופי פעולה עם לקוחות ופיתוח עסקי. •מתן פתרונות תפעוליי ם •בניית תוכניות עבודה ותקציבים •אחריות על גביה, אובליגו, ימי אשראי ומדדים •עמידה ב מדדי KPI •תפקיד שמשלב שטח ומשרד •יצירת שותפויות חדשות ופיתוח קשרים עסקיים עם לקוחות פוטנציאליים . •פיתוח ושיפור מתודולוגיות מכירה ושירות לקוחות . דרישות התפקיד : •תואר ראשון רלוונטי (מנהל עסקים, שיווק, כלכלה)- חובה ! •ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים (B2B)- חובה ! •ניסיון של לפחות 3 שנים בניהול מכירות ברמה ארצית, רצוי בחברה מסחרית / מזון / מוסדי - חובה ! •הכרות עם השוק המוסדי , לקוחות :קייטרינג, דיור מוגן, בתי מלון ,מכרזים וכ"ו - חובה ! •יכולת מוכחת בהובלת צוותי מכירות והשגת יעדי מכירה שאפתניים . •כישורי ניהול משא ומתן וסגירת עסקאות מורכבות . •היכרות עם מערכות CRM לניהול לקוחות ומכירות . •שליטה מלאה ביישומי Office, •יכולת עבודה עצמאית לצד יכולת עבודת צוות ושיתוף פעולה . •יכולת תיעדוף משימות בסביבה תפעולית, דינאמית ומורכבת. כפיפות: למנכ"ל החברה.  

    לפתיחת משרה בחלון חדש
  • סוכן/ת מכירות שטח

    מיקום משרה: השרון, נתניה, חדרה והסביבה

    לחברת ייבוא ושיווק בראש העין דרוש/ה סוכן/ת מכירות שטח התפקיד כולל: עבודה דינמית מול רשתות שיווק ביצוע מכירות וקידום מותגי החברה ללקוחות מתחום הקמעונאות ביצוע והגדלת הזמנות העמדת תצוגות ואחריות כוללת לנראות נקודת המכירה הוצאה לפועל ויישום המבצעים בשטח איש מכירות השטח מהווה איש קשר אל מול הלקוח בכל הקשור לשירות עבור כל צרכיו (הבאת ערך) עבודת שטח (90%), ישנה גם עבודת משרד נדרשת (10%) דרישות: ניסיון במכירות שטח בענף המזון הקמעונאי ורשתות המזון (סופרים) - חובה בעלי ידע והכרות טובה עם שוק מוצרי הצריכה - חובה יכולת תפעול נקודות מכירה מרובות כושר ביטוי גבוה שירותיות אחריות אסרטיביות גישה שירותית ויחסי אנוש מצוינים יכולת למידה גבוהה מוסר עבודה גבוה שכר ותנאים מעולים למתאימים

    לפתיחת משרה בחלון חדש