חיפוש משרות

לחיפוש זה נמצאו 85 משרות

  • פקיד/ת קבלה לחברה בגלילות

    מיקום משרה: השרון, נתניה, עמק חפר

    סוג משרה: 5 ימים בשבוע

    דרוש/ה פקיד/ת קבלה לחברה בגלילות (אפשרי ללא ניסיון)  *ישיבה בעמדת הקבלה *מענה טלפוני *תיאום פגישות באווטלוק *הזמנת חדרי ישיבות *קבלת אורחים  עבודה אד' שוטפת.  ימים א-ה 8:30-17:00 ופעמיים בשבוע עד 18:30  שכר גבוה+ש"נ למתאימות/ים

    לפתיחת משרה בחלון חדש
  • עוזר/ת אישי/ת

    מיקום משרה: באר שבע והסביבה

    חברה המובילה המתמחה בתפיתוח, יצור ושיווק חומרים להגנת הצומח מגייסת לתפקיד עוזר.ת מנהל אתר. במסגרת התפקיד:   " תיאום וניהול פעילות מנהל האתר - עבודה מול גורמים פנים-ארגוניים (עמיתים, ממונים, כפיפים) וחיצוניים (רשויות, מועצות, בעלי עניין). " ניהול יומן ובקרת משימות - תיאום פגישות, מעקב אחר החלטות, משימות וביצוען. " בקרה ומעקב אחר פרויקטים מפעליים - דיווח שוטף למנהל האתר, עבודה מול מחלקת ההנדסה. תמיכה בפעילות הנהלת התפעול - תיאום ביקורים, שיבוץ מנהל תורן, ניהול קופה קטנה ועוד. הכנת חומרים ניהוליים - בניית מצגות, טבלאות Excel, הפקת חומרים לכנסים וישיבות. " תיאום וליווי אורחים - תכנון סיורים וביקורים, תיאום מלווים ותכנים. " מעקב תקציבי ועמידה ביעדים - ניתוח נתונים ובקרת ביצועים. " ניהול אירועים, כנסים וטקסים - משלב התכנון, דרך ההפקה ועד הביצוע, כולל עבודה מול ספקים ושיתופי פעולה פנים-ארגוניים. " קידום מעורבות חברתית - הובלת יוזמות קהילתיות והתנדבותיות של עובדי האתר. " ניהול תקשורת פנים-ארגונית - תמיכה ביעדים אסטרטגיים ועסקיים, חיזוק תחושת המחוברות בקרב העובדים: " תחזוקת פלטפורמות תקשורת (Yammer, מסכי הודעות, עיתון שנתי) בנושאי רווחה, הוקרה, בטיחות, איכות ועוד. " ייזום וניהול מפגשים ארגוניים - פורומים מקצועיים, מפגשי מחלקות, שולחנות עגולים, מפגשי בטיחות וכנסים רבעוניים. " הובלת פרויקטים תקשורתיים מיוחדים - קמפיינים, שבוע בטיחות/איכות, לוחות שנה ועוד. דרישות התפקיד: " לפחות 3 שנות ניסיון בתפקיד דומה בארגונים גדולים - אדמין/ית אתר / PMO / תיאום הנהלה / תקשורת פנים ארגונית - חובה. " תואר ראשון בניהול/הנדסת תעשייה וניהול - יתרון " ניסיון בעבודה מול גורמים בכירים, ניהול יומן ותיאום פגישות. " שליטה מלאה ביישומי Office, כולל Outlook, Excel ו-PowerPoint. " ניסיון בניהול פרויקטים ארגוניים ומעקב אחר ביצוע משימות. " ניסיון בעבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים. " רקע בהפקת אירועים ארגוניים - יתרון כישורים נדרשים: " יכולות ארגוניות וניהוליות גבוהות - סדר, ירידה לפרטים וניהול משימות מרובות במקביל. " יחסי אנוש מעולים " יוזמה ויכולת עבודה עצמאית - זיהוי צרכים, פתרון בעיות וניהול משימות באופן עצמאי. " תקשורת מעולה בכתב ובע"פ - כולל יכולת לנסח מסמכים ומצגות ברמה גבוהה. " יכולת ניתוח והבנה עסקית - ניתוח נתונים, מעקב אחר תקציבים ועמידה ביעדים. " יצירתיות ויכולת חשיבה מחוץ לקופסה - במיוחד בתחום התקשורת הפנים-ארגונית. " אנגלית ברמה גבוהה - דיבור וכתיבה

    לפתיחת משרה בחלון חדש
  • רכז/ת גיוס לתחום הסיעוד

    מיקום משרה: תל אביב-יפו והסביבה, פתח תקווה והסביבה, ראשון לציון והסביבה

    סוג משרה: 5 ימים בשבוע

    מחפש/ת תפקיד שמשלב אדמיניסטרציה, שירות ועבודה דינמית? הזדמנות להצטרף לחברה עם משמעות ולעבוד עם אנשים מכל הלב! ❤️ 🔹 מה כולל התפקיד? ✔ תקשורת שוטפת עם לקוחות ועובדי החברה – פרונטלית וטלפונית ( קשישים ומטפלים ) ✔ אחריות על שיבוץ והשמת מטפלים ללקוחות החברה ✔ גיוס עובדים וליווי משפחות בתהליך ההתאמה דרישות :  ✨ ראש גדול, אסרטיביות ויחסי אנוש מעולים ✨ יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות ודינמית ✨ ניסיון בשירות לקוחות/מזכירות רפואית – יתרון משמעותי! שעות: משרה מלאה | 08:00-16:30 תקנים באזורים: רמת גן/ פתח תקווה/ ראשון לציון   

    לפתיחת משרה בחלון חדש
  • פקיד/ת הנהלת חשבונות

    מיקום משרה: ראשון לציון והסביבה, חולון- בת-ים

    לחברת אספקה טכנית בראשון לציון דרוש/ה פקיד/ת הנהלת חשבונות במסגרת התפקיד: גבייה מלקוחות, טיפול שוטף בלקוחות החברה משרה מלאה א-ה 08:00-16:00 שכר 10,500 ברוטו דרישות: תעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2 ניסיון בגבייה יתרון

    לפתיחת משרה בחלון חדש
  • נציג/ת שירות ומכירה בנתניה!

    מיקום משרה: נתניה, עמק חפר, חדרה והסביבה

    סוג משרה: 6 ימים בשבוע

    לחברת ביטוח גדולה דרוש/ה נציג/ת מכירות טלפוני. עבודה במשמרות , ימים א’-ה’. התפקיד כולל: מכירות טלפוניות בשיחות נכנסות ושיחות יוצאות ללידים חמים, * ממוצע שכר נע בין 10-15K. * בונוסים גבוהים מאוד. * תהליך גיוס קליל ומהיר! * קליטה כעובד חברה מהיום הראשון * ארוחות והפסקות – עלינו! * תנאים סוציאליים מורחבים * נופש חברה בחול פעם בשנה * מתנות שוות בחגים * ימי גיבוש, ערבי צוות

    לפתיחת משרה בחלון חדש
  • עוזר/ת מנהל מפעל לחברה מובילה באופקים

    מיקום משרה: שדרות אופקים נתיבות

    סוג משרה: 5 ימים בשבוע

    לחברה באזור התעשייה באופקים דרוש/ה עוזר/ת מנהל מפעל! התפקיד כולל: ניהול משרד וניהול יומן של מנהל המפעל קליטת חשבוניות, החתמתן והעברתם להנהלת חשבונות ריכוז תחום כוח האדם במפעלים: קליטת עובדים, סיום העסקה, ניהול רישום עובדים תקשורת שוטפת עם מנהלים ועובדים במפעלים משרה מלאה ימים א’-ה’ בשעות 7:00-16:10 הסעות מבאר שבע ארוחות בחדר אוכל ביטוח פנסיוני מהיום הראשון דרך כוח האדם לפי חוק ימי גיבוש וכיף מתנות בחגים יום חופש ביום הולדת דרישות: יחסי אנוש מעולים – חובה שליטה מלאה בתוכנות Office – חובה ניסיון קודם בניהול משרד / אדמיניסטרציה – חובה

    לפתיחת משרה בחלון חדש