אם חשבת שלחפש עבודה זה סטאטוס אז מסתבר שטעית ובגדול לחפש עבודה זאת עבודה של ממש עלייך להיות אקטיבי בתהליך ולנהל אותו כפי שמנהלים פרויקט:

  1. יש לבנות תכנית פעולה הכוללת רשימת מטלות ולהתנהל בהתאם
  2. להכין קורות חיים מתומצתים ועניינים
  3. להפיץ את קורות החיים למשרות רלוונטיות בלבד –שליחת מסמך קורות החיים לתפקידים שאינם רלוונטיים עלולה להסב נזק תדמיתי
  4. לנהל רשימת קשרים ולפנות אליהם באופן מסודר
  5. לפנות לחברים , משפחה ומכרים – לבדוק את מערכת הקשרים שלהם
  6. לחפש קשרים מהעבר ברשתות חברתיות
  7. מומלץ להתאים את העמודים האישיים ברשתות החברתיות – מעסיקים פוטנציאליים עשויים לבדוק עליכם
  8. לנהל רישום מסודר של כל הפניות שבוצעו ולערוך מעקב
  9. הוזמנת לראיון – התכונן:  למד ככל שניתן על הארגון והתפקיד המיועד, נסה ללמוד על המראיין והתאמן בלהתראיין – מול חבר/בן משפחה
  10. ולבסוף התקבלת – קח לך כמה ימי מנוחה לפני שתתחיל  –  הרי בדיוק סיימת לעבוד !

תחומי התמחות